Generad

Jag har börjat läsa Femtio nyanser av honom och denna bok är beroendeframkallande såsom alla varnat. Helt sjukt spännande, sjuk, psykisk, våldsam, manipulerande & lärorik. Sexuell, sensuell, kärleksfull & totalt läskig.
En av de bäst böckerna jag läst men ändå är det med skräckblandad förtjusning som jag byter blad. Kom till kapitel 17 innan jag kunde lägga bort med rädsla inför nästa kapitel.
Ska nog avvakta med att läsa vidare, vill men ändå inte veta vad som kommer härnäst....:(
Har ni läst den, vad tyckte ni?

Jag jobbar idag och imorrn, typ hela helgen.... Sen blir det bara torsdag & fredag nästa vecka. Yrseln är bättre emellanåt, tror det beror på en låsning i nacken/ryggen... Ska beställa en massage...

Sam ska på 25 års fest ikväll, han kommer förmodligen bli fullast och drygast...kaos !

Barnen och jag och kanske Elin följer med hem och äter middag, sen blir det tv och skönhetsvård. Skön lördagkväll.

Kärlek❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0