Friska i väntan på våren.

Hej igen.
Har väl trampat på som vanligt i vårt liv i detta långa pausbloggande. Veckorna springer iväg och jag hinner knappt tänka ikapp alla dagar som bara passerar. Allt går ut på jobb, städa, laga middag och SOVA och väcka barn och gnälla tjata och försöka få till lite skön familjekänsla emellanåt. Jag rider fortfarande så ofta jag hinner och kan, tränar på gymmet likaså, har hunnit med några rundor på skidorna och två löpkvällar på bar asfalt innan snön damp ner igen. Varit på några småresor med kidsen. Nu är vi ner och räknar de efterlängtade lammen som börjat födas så ofta vi kan. Ljuvliga krullisar. Elin och Gabriella är ofta med oss, skönt att allt funkar för dom ❤
Kommer bli lite förändringar på jobbet framöver både skönt och annorlunda förmodligen. Längtar efter Paris i maj när jag och en av mina bästa vänner åker dit på en weekend. Spännande !
Har haft en underbar påskhelg med strålande sol så nu är ansiktet påfyllt med fräknar. Härligt !
Lägger in lite blandade bilder om våra veckor som varit ❤☀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0