Vardagen fortsätter

Igår var vi på friidrott på Höghammarhallen hela dagen sen var det mathandling på schemat. Prövar att handla på COOP den här månaden, tyckte det var sådär. Dyrt och svårt att hitta i en ny butik. Trivs på Lidl. Dessutom är de saker vi handlar mest dyrare på Coop. Får se vad bonuschecken blir efter 30 dgr. Idag ska jag lämna Vidde vid 10.30 sen åka in till stan och träna och käka lunch med nån innan jobbet. Jobbar två dygn av tre i helgen så jag kommer vara frånvarande. Jag tror Sam och ungarna ska ta en tripp till Hudiksvall, han måste lämna in sin mobil på lagning. Nu vaknar Vidar så jag ska fixa lite frulle och stoppa in en tvätt innan dagen tar sin början. Hörs häj !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0