Jobb och sjuka barn - dĂ„lig combo 😱

Jag Ă€r pĂ„ jobbet, vi ska strax kĂ€ka. Varit till Runemo pĂ„ loppis och hittade ett kantarellstĂ€lle pĂ„ genvĂ€gen sĂ„ tills kvĂ€llsfika blir det macka med smörstekta gula svampar pĂ„. HĂ€rligt med höst 👌👌
Hemma ligger Nils i 39 graders feber och mĂ„r skit. Fy stackarn. Önskar jag kunde vara dĂ€r. Imorrn ska jag ta hand om sjukt barn och ett friskt. Hade planerat gympass pĂ„ morgonen men det förĂ€ndras fort. Klockan 8.20 ska jag besikta rallyforden först. Hoppas den gĂ„r igenom sĂ„ vi har tvĂ„ fungerande bilar ett Ă„r till. Sen blir det förhoppningsvis jobb tre av fyra dagar denna vecka beroende vad det blir av sjuklingen dĂ€rhemma. HĂ„ller tummarna att Vidar hĂ„ller sig pĂ„ benen iaf. Ha en trevlig söndagkvĂ€ll alla vĂ€nner ❀❀❀
HÀr Àr ett bildbevis pÄ att mösssÀsongen nu börjat bÄde utomhus och inomhus !


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0