Ont ont ont

Börjar bli förkyld, tandvärk och en stor jäkla finne på hakan. Vilken start på veckan. Jobbar varje dag fram till fredag, känns sådär när man känner sig lite konstig. Sam jobbar kväll och drar dessutom till Stockholm på torsdag med jobbet !! Trök 😝
Har fått hört en kul grej iaf. En fiskekompis till Sam som bor här i växbo hans tjej har ridhästar som hon skulle vilja ha hjälp med så troligen ska jag ta upp ridningen igen. Försöka iaf 1 gång i veckan. Vore skitkul !! Är så glad. Sen fick vi middag hos mormor och morfar idag vilken alltid är uppskattat. De ville fira Nils som har namnsdag idag ❤
Nu ska jag kolla på det okända och sen sova mig kry !! All lycka till till mig hi hi hi

Bilden är från i lördags !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0