Sorg & glädje

Min farmor har somnat in, nu hoppas jag hon har gott där hon är. Lycklig, avkopplad & i sällskap av de som gått före henne. Sov gott ❤

Jag har börjat rida igen, nu är mitt liv komplett. Har allt jag behöver just nu. Underbar känsla att vara bland dessa djur. Men man känner ju att man inte är direkt 20 år längre. Ont i knät, klumpigare, lite fegare mm
Det är så jäkla roligt. Hästen heter Loppan och är otroligt pigg för att vara 20 år, lite vild men samtidigt trygg & trevlig. Tack Kicki för att du ger mig förtroendet och chansen till detta. Idag blev det en tvåtimmars tur i höstsolen - fantastiskt.
Sen var jag på sista delen Twilight igår - också fantastiskt men sååååå sorgligt att sagan nu är slut. Lite snopen men förälskad.
Vidar är superduper förkyld och Nils är i förpubertet av trots så dagarna och kvällarna är underbara här just nu 😉😖😡😂😂😂😂

Sen kollade vi på fotbollen igår såklart och Zlatan är för mig en Vuxen SuperCharlie rent av. Han måste ha några extraordinära kromosomer. AMAZING

Imorgon går jag på min jobbarhelg och på måndag är det stallet hela dagen och en långtur på schemat. Längtar redan.

Trevlig helg 💚💜💙



Kommentarer
Postat av: Hanna

Trygg?? vart någonstarns är den där hästen trygg?

2012-11-23 @ 23:27:50
URL: http://hannakjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0