Undrar vem som är mest trött på att vika t...

img_5132 (MMS)

Undrar vem som är mest trött på att vika tvätt, Sams vikning till höger....ha ha ha  Han är duktig min kille, kokat lingonsylt har han gjort idag också ! Hade skrivit min lapp komihåg samling imorse på bordet. Han tog de sakerna som han trodde var menat till honom, sylt - fixa service till bilen - måla pannrummet och tvätten.... Han kan om han vill !! Jag har strukit tre saker hittills, när barnen somnat och jag får lite datatid kan jag stryka fyra till ! Underbart !! Nu ska jag läsa för Vidar och sen blir det data, mästarnas mästare, chips & dip för mamman som jobbat ute hela dagen och tame sjutton har solen gett mig tretti till fräknar. Härliga tider !!!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0