Underbart väder idag. Började dagen med en...

img_1231 (MMS)

Underbart väder idag. Började dagen med en 8 km promenad med dunk i öronen i solskenet alldeles ensam, det är meditation det...:-) har vart en glad mamma hela dagen ! Städat lägenheten på bygde med hjälp av Maria och Arvid. Nu är det fräscht igen. Sen har vi tvättat, möblerat lite på min ofärdiga altan, satt upp tältet på gräsmattan, lekt i sandlådan och myst i solskenet. Nu dricker jag en Iskaffe på soldäcket och ungarna dricker isthe. Ljuvliga värme. Fick nyss sms från syrran & brorsan som landat på Kreta efter en kaosartad sista timme på flyget. Hanna läre väl stanna där nu då !! Ska koka makaroner och få i ungarna lite käk innan vi ska skjutsa Nils på träning. Jag kanske ska tvätta bilen då som jag tänkt i en vecka snart så får Vidar leka med fyrhjulingen så länge. Härlig kväll blir det iaf. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0