Hockeykväll på jobbet, tror jag ska bädda ...

img_4894 (MMS)

Hockeykväll på jobbet, tror jag ska bädda ner mig i pyjamas i soffan nu när D somnat. Glo på en film efter hockeyn och somna till den ! Har målat naglarna blodröda, fransk manikyr på tå naglarna hade jag planerat men orkar inte nu! Barnen och Sam hade dukat upp ost & kex vid tvn, de skulle få somna där med pappa ikväll. Mysigt !! Imorgon när jag slutar ska jag nog åka hem och laga nån god mat....och dricka något glas vin. Nu när vi är friska igen !! Har fan levt på hårdbröd och coca cola i en vecka....not god :-( men nu så ska det väl vara gjort för detta år... Ha en trevlig helg gott folk det ska jag ha på världens bästa jobb !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0