Sms blogg funkar ibland.. Gick inte igår. ...

Sms blogg funkar ibland.. Gick inte igår. Men idag gör vi ett nytt försök..:-) igår var jag på jobbet all day, kul dag, solig dag och en riktigt glad mys dag med bästa D. Vi fikade, shoppade och softade. Idag har jag motionerat sammanlagt 9,7 km. Skönt i benen. Underbart när det är isfritt. Härligt vårväder dessutom. Gick promenad i stan med syrran i morse sen åkte vi på " köpabilrunda", hittade några potentiella men vi får la se vad det blir. Sen for jag hem för lunch och hämtade kidsen, vi tog en titt på lammisarna hos mormor och morfar samt fika såklart. Hem och lagade middag, kyckling med ädelost i med pressad potatis. Rekommenderas !! Sen ringde mor och ville ha sällskap på en promenad och inte tackar jag nej ! Nu ligger jag i sängen och ska kolla på en film. Imorgon jobb hela dagen sen en hemmakväll med läxläsning och tvättning, det ser inte bättre ut. Tvätthögen försvinner väl inte iallafall.... Hörs imorgon. Lägger in bilder på lammen och isfria vägar då. Godnatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0