Bjudmiddag på påse !! Kanonsmart mat, kyck...

img_5722 (MMS)

Bjudmiddag på påse !! Kanonsmart mat, kyckling, paprika, lök, champinjoner. Blandas med krydda och olja i påsen 40 minuter, servera med ris. Mor & far fick mat här ikväll. Måste ju bjuda tillbaka emellanåt. Är yr och mår konstigt lika som jag mådde i fjol vår. Är rädd för vad det kan vara men det är inte lika påtagligt nu som då. Kanske måste söka för det ändå. Ger det helgen på sig så kanske förkylningen gett med sig också. Idag har vi varit i Arbrå och firat kusinen utan picknick, det blev ju så tråkigt väder. Trist när vi är lediga men jag tror barnen hade kul ändå. Imorgon låter det som vi ska angla med brorsan på Lill Vänsjön. Grilla korv och fånga gädda, perfekt fredagsnöje innan det blir fredagsmys på jobbet för mig från kl 16 Ikväll måste jag nog läsa ut boken också - så spännande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0