Vi var och kollade på Sam och Matte när de...

img_3086 (MMS)

Vi var och kollade på Sam och Matte när de flugfiskade i klumpen. Det regnade, solen sken och vattnet brusade- mysigt !! Sen åkte vi hem och hade det vanliga tjafset innan underbaringarna till slut låg i sängen. I midsommar har vi ätit, druckit, skrattat och bara haft det gött. Igår och idag har vi vrålkört in vår ved. Tre travar klara. Två till ska in. Ska försöka få det klart under veckan - så skönt när det är gjort. Vanlig jobbvecka imorrn, men en lugn sådan. Jobbarhelg för mig - men det gör inget eftersom jag har världens bästa jobb. Och jag är så lycklig att jag har den absolut bästa familjen av alla. Älskar dom allehopa....<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0