Torsdag och ledig !

Städat pannrummet och hela källaren. Samt hela övervåningen, så skönt att det är gjort innan helgen ! Då kan man njuta av ledigheten med gott samvete...:-) Det gillar jag !

Hoppade gymmet idag, men ska köra mitt mag/rygg/rumpa program på mattan ikväll efter en rask 30 minuters promenad... Det är ljuvligt att komma igång med träningen, jag är mycket gladare, mer energi och en absolut bättre tålmodigare mamma åt mina prinsar.

Och förresten så har det ju kommit en äkta prinsessa till världen idag, Grattis kronprinsessan och prins Daniel. Gud så härligt, mysig, vackert, ömt, gosigt det blir på Haga nu några månader framåt....Jag tycker hon ska heta Alice Cornelia Bernadotte 

VACKRA ELLER HUR ??

Vidar och jag gick ut på soldäcket och skrapade bort nästan all snö som låg kvar, i helgen kan vi ligga på en filt därute i solen kanske ?! Hoppas det blir finväder. Iallafall på lördag ska jag ut med brudarna på bus på kvällen och hela dagen skall jag tillbringa på stan med några av dom, shoppa, fika, dricka kaffe, softa, snacka massa goja !! Åh va roligt, jag riktigt längtar !! På kvällen blir det Tuppenz och The Refreshments....kanonkväll hoppas vi på !'

Nu är det innebandymatch i hallen härhemma, ska nog stänga ner här och ta med mig busungarna ut på en prommis innan vi ska göra middag och det är kväller igen...:-)
Det är bara måndag och fredag hela tiden....fattar inte vart veckorna tar vägen, brukar ju vara så segt den här tiden på året men men
Det är ju positivt att det går undan för då blir det härlig underbar vår snart ! Längtar efter vitsippor och tussilago nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0