Nils i ett nötskal       Måste bara visa v...

img_5352 (MMS)

Nils i ett nötskal       Måste bara visa vad han gjorde till mig och Vidar igår eftermiddag. Fika med angiven plats.... Min stora prins fixar det mesta han ! Idag har jag jobbat - på världens bästa jobb !! Haft en super dag och gick hem med ett leende vid fyra eftersom solen sken varma strålar hela vägen hem. D och jag hann gå en sväng på stan och jag inhandlade nya innegympa skor till gymmet. Sen blev det lite fredagsmys inhandlat på Biggans oxå. Sam hämtade barnen så jag åkte direkt till mor & far där syrran hade lagat Supergod plock middag... Tusen tack, det är underbart att få en sån härlig avslutning på veckan när man dessutom har ledig helg! Kom hem nyss därifrån så nu ligger jag i sängen och Sam lägger stryktipset till imorrn Barnen sover kvar hos mormor o morfar. Vi har oxå kommit överens med mamma och pappa om att vi ska köpa en fyrhjuling till Vidar och en cross till Nils. Vårpresenter till de bästa vi har !! Vi har dessutom pratat skog, hus, ekonomi, Thailand, barnuppfostran, uppväxt, skvaller såklart... Så skön kväll, är så glada för de jag har nära i mitt liv. Älskar Er allihopa ända till månen och tillbaka.... <3    Nu måste jag se till att få min skönhetssömn tills imorrn när jag ska gymma, ränna på stan med goa vänner, dricka öl och umgås medi några till av mina närmaste... Så Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0