Mycket har hänt....

Vi har varit till frissan med Vidar för första gången, gick jättebra...tur att Marlene nästan är förskolelärare..hi hi I helgen hade Sam syskonfest här med tunnbadning och öl/champagnedrickning....såååå roligt hade vi ! Hoppas på flera gånger.... Vi har iaf pratat om att åka till Orsa camping i sommar allehopa...skulle vara mys ! Sen har Vidar börjat åka slalom - med mig såklart, annars blire väldigt mycket störtlopp...inga begränsningar alls. Nils är superduktig slalomåkare.. Syrran och jag planerar en resa tillbaka till mallis i höst, då med två barn ! Längtar ! Funderar på familjesemester på Öland med familjen Falker/Linde....Astrid Lindgrens värld kanske?? Sam vann 5300 på Bomben förrförra helgen, alltid välkommet ! Jag vill kakla om i köket och byta bänkskivor, samt få färdigt i tvättstugan och bygga in vitrinskåp i köket....vi får väl se om det blir något och vad ??!! Älskar mitt jobb och jag är tacksam varje dag att jag fick denna chans hos D, Tack o bock !! Världens bästa arbetskompisar har jag oxå ! Lycka just nu bara !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0