Matsedel....  Japp, nu var det gjort. Vard...

img_7211 (MMS)

Matsedel....  Japp, nu var det gjort. Vardagsmaten planerat ända till påska. Med reservation vid förändringar !! Vidar sover, Nils glor på tv sista kvarten och jag följer bandyn på elitrapport.se   Ledig dag imorrn vilken kommer bestå av träning, blomskötsel, pappersarbete och lite bus med Vidde ! Min iPhone har börjat kinkat med kameran, inte gillas ! Vet inte vad det beror på men den låser sig så inte bilderna syns liksom. Hoppas det är övergående. ;-)  Ska koka höns till middag imorrn, aldrig gjort receptet förr, blir det gott kommer jag att dela det med Er. Nu ska jag slänga in en tvätt och borsta lite tandsingar på Nilsson. Hörs imorgon ! God kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0