Bloggar om tisdag men på en onsdag. Slutad...

img_0039 (MMS)

Bloggar om tisdag men på en onsdag. Slutade jobba kl 8 , då gick jag och solade, åkte vidare till gymmet. Cyklade en mil på 25 minuter, bra gjort av otränade mig ! Avslutade träningspasset med gåbandet i 3,5 km. I en hastighet av 7 km/ timme.... Jag var bra svettig när jag var klar kan jag lova, en riktig urladdning !! Så jäkla skönt... Stretchade och  tog en kall dusch. Sen gick jag på HIA och hälsade på farmor som är dålig. Efter det for jag till Joline för lite kaffe och skitsnack. Är så glad för att Joline har fått mått bra i några dagar, hoppas med alla fingrar o tår att det håller sig så. Och att hon orkar se till att ta de förbannade sprutorna, all styrka och hopp till dig Joline !!!! Hade en hektisk dag igår, så efter det besöket stressade jag vidare mot Rengsjö och utvecklingsamtal med Nils lärare och honom. Fick bara positiva ord, vilket alltid är roligt för mamman och Nils såklart!! Sen sprang vi och hämtade Vidar för att gasa in till stan och tandläkarbesök för hans del. Han var jätteduktig, så jag tog med pojkarna på Café Symfoni på Gofika. Vidar valde chokladboll och Nils glass. Vidar fick oxå köpa en ny tandborste med Blixten Mc Queen på. Han är så stolt och jäklar vad tänderna blir rena när det går med full gas!! Sen brassade vi hem och gjorde semlor till kvällsfika.... Gofika två ggr på en dag, tur att man gjorde ett kräkpass på gymmet imorse....:-)  nu är jag på jobbet och sen är jag ledig imorrn igen !! Lagom vecka ! Ha en super dag alla !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0