Min älskade son har gjort en saga i skolan...

img_6246 (MMS)

Min älskade son har gjort en saga i skolan, jag kissade nästan på mig vilken fantasi barnet har som jag inte haft en aning om !! Den är iaf om  dinon Filip och hans fyra barn som Nils döpt efter brudarna i klassen....:-) vulkaner, meteoriter, öringar, flygövningar mm ha ha så jäkla bra var den. Mamman är stolt idag, lite mer än vanligt. Vidar och jag har fixat presenter, ansökt om pass hos polisen, handlat blommor och planterat, kokat soppa, bytt gardiner, tvättat och mysfikat med Charlotte och samtidigt fått lite bygdejobb gjort. Imorgon är det jobbardags igen och fredag likaså, sen är det helg och trädgårdsarbete och finmiddag som gäller. Härligt med vår va hörni, tror ni den stannar nu???


Kommentarer
Postat av: Hanna

Duktiga unge!!

2012-04-26 @ 12:11:47
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0