Är så lycklig för mina naglar. Ska nog gör...

img_3057 (MMS)

Är så lycklig för mina naglar. Ska nog göra en förlängning i veckan så de får växa på sig i tre veckor utan att jag sliter på dom. Kan bestämt säga att det beror på att jag tränar så mkt som jag gör. Endorfiner ÄR bra för välmåendet !! Keep on training...:-) ska strax ta med mig jobbet till Växbo för att tvätta Daniels bil utvändigt och invändigt !! Vårstädning vill säga. Ikväll äter vi grillat och softar bort påsken... Imorrn slutar jag 8 och då ska jag träna sen åka hem till de mina som har påsklov. Ska nog ta en tur till Arbrå för att snusa på lilla Ella. Oj som jag längtar !! Ha en trevlig söndag gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0