Massa glada nyheter !

Förts och främst har vi fått tillbaka vattnet som inte funkade imorse...sen har

Emilie & Tony har fått en son, stort grattis. Kan tro att han var efterlängtad!

Anne vann vårt Halv åtta hos mig ! Grattis igen då!

Mor & far har landat säkert i Skottland.

På måndag är vi bjudna till Albertina   :-)

Och Sam och jag har tagit ett beslut om att börja en ny livsstil genom LCHF. Kan bli spännande!

Ja det var väl det, Jo förresten Vidar hade inte magsjuka som jag trodde först. Det blev nog för mycket av det goda i hans lilla mage, rester från marknaden i helgen med pappa.

Jag har ju varit i Uppsala i helgen hos Paulina och haft det asmysigt, bildbevis har ni väl redan sett men det kommer mera....

Skall åka ner på stan nu och fylla vår kyl och frys med LCHF grejer det vill säga grädde och blomkål typ...

Ikväll blir det raggmunk till barnen och kål/färs röra till oss vuxna.

Försöker strukturera upp vårt projekt också, vill ha det klart så jag kan fokusera på redovisningen vår sista dag i skolan nästa torsdag...usch jag vill inte sluta för jag vill träffa alla brudar varannan vecka fortsättningsvis också resten av livet men utbildningen i sig har jag velat få ett slut på nu i någon vecka.
Fördelar och nackdelar med allt!!!

Göra mig i ordning för Willys och Lidl, sen ska jag hämta mina prinsar.....love them!!!


Mina matvänner för all framtid !

Och jag läre väl lägga ut en bild på vinnaren osså....;-)


Ja bilder från Uppsala får ni senare......

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0