Är ur spår med allt...

Jag har tappat all inspiration för det mesta känns det som.
Har iallafall fått våra sommardäck levererade, äntligen. beställde ju dom typ den 18:e april.
Ska skifta de på fälg i morgon, så vi kan köra räser Mazda igen.
Ungarna är så svåra att få i säng på kvällarna, Sam är fortfarande i Stockholm, de saknar honom. Vedhögen ligger utanför fönstret och vill in, kallt ute, skolan känns skit...
Vet inte vad jag ska göra med jobb och allt, fet räkning från bilverkstaden, nya däck till bilen och betala, måste sluta äta skit, i behov av mer motion, ingen matinspiration... ja helt ur spår helt enkelt...

Undrar om LCHF is the shit for me????

Kanske ska ge det en vecka för att se hur det känns....:-)
Vad tror ni..?

Jag skulle så gärna vilja hinna med och träffa Emilie innan hennes baby tittar ut, Bettan för att snacka massa skit, åka på Grönan med Nils, Malin och Ebba.

Gå på bio på nya Fast & Furius, nån som vill hänga på. Den går i Byyyyn i helgen med start idag....åhhh vilken snyggofilm....mumma !!!

Längtar till min Uppsala helg med Paulina, vi ska måla, dricka vin och shoppa och bara umgås på hög nivå....nice!

Sen vill jag ha en massa härlig solvärme för mina pelargoner, dahlialökar och perenner skall skjuta i höjden...

Men hörni, vad jag gnäller...jag är också väldigt nöjd med mitt liv men jag är inne i en negativ känsla och allt har med skolan att göra....jäkla skitutbildning...så trött på Bollnäs kommun som lägger våra skattepengar på nåt totalt värdelöst med inga grunder och lurar oss att det skall vara så himla bra...Så förbannad och besviken att jag ens sökte....

Jag tänker också mycket på min bästaste Joline som kämpar varje dag för en normal vardag, jag önskar det fanns nåt jag kunde göra för att underlätta för henne....kärlek till dig min vän..

Nu ska jag söva min skönhetssömn för att se lika grå ut imorgon...och starta dagen med en promenad i solan med sis och dogsen....
Vi får väl se om det hjälper humöret så jag kan tipsa er om en så jäkla suverän grej jag provade idag....gick inte ladda upp bilder nu men vi gör ett försök imorrn...



Natti och kram

Kommentarer
Postat av: Emilie

Du vet, efter regn kommer solsken! =D <3

2011-05-05 @ 13:33:31
URL: http://emiliebjorklund.blogg.se/
Postat av: Anne

Sänder styrke kramar och det kommer bli bättre

2011-05-05 @ 20:00:49
URL: http://anne06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0