Underbar söndag även om jag missade finalen...



KOLLA IN SKÖNHETSFLÄCKARNA !!!


SÖTSNÖRE....

Sis och Baltasar kom och hälsade på i solskenet. Vi åt korv och väntade in bandyfinalen på tv, vilket resulterade i en tråkig förlust för Bollnäs hjältar. Tycker det är riktigt synd att en finalmatch skall avgöras på en domarmiss. De borde ha målkameror i alla finaler. De är vinnare i mina ögon och mest tragiskt var att mamma missade alltihopa, hon som längtat så åkte på magsjuka natten till igår....Henne var det synd om.....Fya...
Dessutom så är det sjukstuga härhemma idag också, nu har Nilsson feber och har hostat typ hela natten. Jag har inte sovit många timmar...:-(
Vidar har varit orolig också kan tro att beror på brorsans hosta. Var så jäkla inställd på att nån skulle kräkas innan det var färdigt men tydligen har de klarat sig än iaf. Hoppas forever...:-)
Sam är kanonförkyld också, han åkte ändå till jobbet och skulle prova hur länge han orkade.
Jag vill dansa zumba men kroppen är inte i schack än efter lördagens magsjuka. Nu ska jag ta tag i mina projekt uppgifter och klura ut samtidigt hur jag ska börja min uppsats om Ekoturism.....spännande men svårt att välja...vad man ska prioritera....

Hörs kanske senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0