Torkrum a la Linda

Har nog fått vaggan såld.....en sak ur vägen..skönt
Ska brassa ner på stan och hämta Växboblad och in på skolan och skriva ut min broschyr....nervöst..
Tänk om det inte funkar...då dör ja..

Hoppas verkligen att jag fått svaren från mina intervjuade ledare på mailen då. Så jag kan göra sammanställningen klar.

Var tydligen bara sis därnere så vi får väl umgås en sväng dårå...:-)

Ska hämta upp alla uppgifter som de andra fått medan jag vabbat också. 4 inlämningsuppgifter med skriftlig och muntlig redovisning...paaaaanik...

Jag hoppas jag hittar lugnet och inspiritationen innan det är försent..

Ha en underbart solig dag mina vänner



Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gör en header nu..

2011-03-18 @ 19:27:43
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0