Magsjuka andra gången gillt då....

Va fan e de för fel på mä.....

Ja det är sant, hela dagen låg jag i sången igår, helt däckad..orkade inte ens stå på benen förrän vid 19 igårkväll.
Ingen bandyfinalresa idag...trist...det är ju tur att de sänder på tvn.

Ringde mamma och pappa nu för att kolla läget, de är riktiga bandyfantaster, jo tror ni inte att mamma har kräkts hela natten...fy satan va jag tycker synd om henne...
Jag ska åka ner med cola och passa upp på hennen nu. Ska nog skicka barnen till sis iaf, så kanske jag hinner med nåt av allt skoljobb jag skulle gjort igår.
Massa som ligger över mig, hoppas jag orkar gå ut till solen också. Igår sov jag med öppet fönster....friskluft iaf.

Måste ha lite energi från den gula idag...så man pallar en vecka i skolan. Hoppas bara ungarna klarar sig nu undan från denna vidriga sjuka...

Dricker a-fil och får magont...hur länge ska det egentligen ta innan man är fit for fight igen, önskar jag slapp det här nu.

Forza Bollnäs idag!!!!

Synd att man inte är med på plats, hade vart häftigt.


ha en underbar dag / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0