Ja ha där åkte man dit till slut...

Mmmm precis, jag åkte på sjukan iaf, inte roligt...tursamt var att jag stannade hemma från skolan igår. Mådde verkligen uselt i kaggen. Gav mig sjutton på att jag skulle ge det en match och tog en timmes promenad i solskenet. Plumsade skoterspår så när jag kom hem bröt det ut och det med basta.

Först bakvägen sen när det var slut där så kom det framlänges....men åh så skönt att slippa att må illa hela j-la tiden. Ungarna blir lite knäckta när morsan blir satt ur spel. Mamma och pappa hämtade dem till Sam skulle komma hem, jag orkade verkligen inte stå på benen. De kom inte hem förrän 19 och då var det ju kväller för prinsarna mina. Sam höll sig ur vägen och jag la mig i ett hett bad för att bli varm. Vilken frossa !!! Brrrrr

Sen slocknade jag och sov tills Vidde kom och väckte mig vid 6.30 i soffan. Då var jag benlös så jag har tillbringat hela dagen i soffan, liggläge med broschyrjobb. Sovit emellanåt.

Jag fattar verkligen inte att folk orkar uppdatera sin status medan de har denna sjuka....helt knas !

Nu ska jag försöka stå på benen och hämta barnen på dagis och skola så Sam får göra en hel arbetsdag idag, ska göra köttbullar med gräddsås ikväll, jag ska äta sås och potatis.....lite hungrig nu faktiskt.

Lägger in bilderna som jag lovat ikväll istället. Ska ladda ur kameran, har ni tur kanske det blir nåt kort från Sundsvallstrippen också.

Läre gå nu....höööörs från en positiv Linda som inspirerats av strålande sol och VM guld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0