Ensam i mörkret....

Sam och ungarna åkte ner till mamma så jag skulle få göra min inlämningsuppgift klar. Tack gode gud!!
Nu är den inskickad och jag är absolut inte nöjd med den. Skulle intervjua minst 2 ledare om ledarskap och jag har skickat förfrågan till 5 potentiella ledare men fick svar från endast 1.....
Värdelöst....hatar verkligen att behöva vara beroende av andra för att jag ska uppnå mina mål och kunna göra mina uppgifter såsom jag vill.
Ja ja, nu blev det bara sammanställning på en, får iaf G så det får duga när andra sätter käppar i hjulet...för sent nu iaf... Har andra saker jag måste börja med också.....Usch, jag gillar inte att ha grejer ogjorda och hängande flåsande i nacken var man än vänder sig.
Sitter i köket med datorn i högsta hugg och ett glas rött som motivation...det funkar !!!

Imorgon får pappan i huset ta med sig barnen på isen tror jag så jag får lugn och ro så ska jag nog lyckas få klart iaf 2 utav de flåsande......Det är mitt mål.

Vill ha massa pelargoner nu, funderar på om jag ska åka på Håkes mitt i allt skriv imorgon och köpa upp lite olika pluggplantor.......åh härliga vår...åh äckliga snö som aldrig tar slut......


Bandy hörrni på söndag, dricka öl och skrika oss hesa ska vi.....barnen är med bästa moster och gör bus, de får sova där så får jag åka in till Bollnäs och hämta dom på måndag innan skolan börjar.
På tisdag kanske vidar får vara med mig där för vi ska till tandlökarn för första gången då...det blir ju spännande....Återkommer kanske imorgon.....lite inspiritation......down here...


UNDERBARA FÖNSTER....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0