En nykomling...

Vårt senaste tillskott i familjen....

Lilla Kalle.. Född natten till lördag. Lite rädd och mycket nyfiken.
Sen hade Nils tråkigt idag så han fick tillåtelse att baka muffins, precis när han ska smälta smöret på spisen så går strömmen. Bra där.....Jo så då fick baket vänte tills kl 16....
Lite rastlös kille när han inte längre hade feber. Stackarn. Och jag plantskallen satt och skrev skoljobb och tjopp så var allt borta...kul nääääääää nästan som bäääääää

Hämtade Vidar och köpte dyr middag på Löten, lövbiff och ugnsrostade potatisar och broccoli...
Gott blev det iallafall.
Medan vi var strömlös passade jag på att hacka is och snö på vår nerfart.....med spett...kan lova att jag har ont i nävarna, armarna, axlarna, ja i hela mig.....Undra hur det känns imorrn?

Medan jag lagade mat så var Vidar ute och hjälpte Arne dika allt vatten.....

Och här är en bild på de efterlängtade muffinsarna...med mjölkchoklad i !

Nu ska jag slagga i soffan med sambon en sväng innan det blir natta för en sliten morsa.



Kärlek 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0