åh imorgon bär det av mot storstan...

Vildmarksmässa med bästa klassen...
Hoppas att det är bra väglag och resan blir smärtfri. Ska bli så spännande att gå på föreläsningar och få massa nya ideér. Hoppas vi iallfall.

Tänkte bjuda på lite härliga bilder från i helgen och första delen på sportlovet...
Sam tog semester i måndags och han och grabbarna besökte badhuset i Bollnäs. Nils har jobbat så hårt med sin vattenrädsla så han t o m hade kämpat sig till Baddaren...mamman är så stolt.
All övning på Mallorca har gett resultat. Klart värt det....

Vidar hostar och prostar, är lite orolig att förkylning/feber är nära. Hoppas det håller iaf imorgon. För Sams skull, han har höjdare på besök på jobbet och behöver verkligen finnas på plats torsdag och fredag på kontoret.
Jag försvinner ju iväg till Stockholm imorrnbitti 7.45 och tar tåget hem på fredag.

Jag skall passa på och ha en myskväll med Malin i Spånga, när jag ändå är i stan.
Malin jobbar ju fredag så det blir väl lite shopping och ensamdag för mig på stan...
Behöveligt !!!

Jag skall bara njuta !

Har gjort färdigt vår enkät nu och jag är riktigt nöjd, ska försöka övertyga Jan att han skall lista ut hur man får upp den på hemsidan. Jag blir tokig när jag måste göra saker för att komma vidare och som jag INTE KLARAR AV.
Det är SKIT ! Vill lära mig, någon??

Partylitevisningen gick bra igår, alltid trevligt hos Maria

Ha en alldeles trevlig torsdag imorrn, det ska jag ha....kram

Kusin Ellie kom på besök med pappa Christian, Vidar och hon lekte som bara
den. Hon är så söt !

Nils har fastnat för pysselsidorna på Bolibompa.se och detta är en
fräsiga gurkomobil.....ha ha ha

Sen blev det en vacker fjäril...

Nästa Jörgen Brink ??

Älsklingen, hoppas han håller sig kry...

Och på fredag ska prinsarna få vara med bästa moster, Nils har fått fria tankar om vad de ska göra!
Bada, buspalats, utedag med korvgrillning...
Imorgon får vi veta ha ha ha

Nu blir det en dusch och lite the sen ska jag göra kväller för imorrn ska vi upp tidigare än vanligt...

Natta !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0