Uppsala i bilder


Här bor Paulina....

Så här går man ut på den fina uteplatsen, vill säga fönstervägen. Blommor över hela gräsmattan.

Fint eller hur? Som gjort för grillfest i sommar !

Underbara Årummet, alldeles intill ån mitt genom Uppsala. Läckert ställe !

Sen var det ju kulturkarneval också, tåg och dansare och dunka dunka hela lördagen, halvkallt i luften
därför vi fikar inomhus...:-)



Och sist men inte minst...Vi fagra brudar.....


Ha en trevlig kväll och morgondag. Jag ska jobba och mina barn får vara med bästa moster Hanna.
Kolla in hennes blogg här http://hannakjonsson.blogg.se
D och jag ska på många promenader imorgon och hälsa på barnen och Hanna på långnäs.

Kram och god kväll

Förresten så går det bra med Lchf, min mage opponerar sig men får väl häla ut nån dag till. Ont och öm hela magen...aj aj aj..
Bakat scones och knäckebröd idag, skapligt ätbart !

Skallebank också för tredje dagen, sockret går väl ur kroppen....:-)

Imorgon skall vi äta fisk och på lördag när jag jobbar ska Sam laga kassler med cream cheese....kul att se hur det går! Han är lite rädd att han stoppar i fel saker men det går nog kanonbra för honom...

Saltlakrits lockar som mest idag !!


Men nu vart det kväller!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0