Nyårslöften och tillbakablick på 2010

Jag har bestämt mig för att ta tag i mitt liv och leta nya utmaningar varje dag !

Löften inför 2011

Blogga iaf 3 ggr/vecka
Skaffa ett jobb
Träna zumba 1 ggr/ vecka
Gymma 1 ggr/vecka
2  1 timmes promenader/vecka
Bada 1 gång/vecka med barnen förmodligen fredagar när Nils slutar tidigt.
När jag tömmer kamerorna, sortera bilderna direkt.

1 maj får jag inte väga mer än 70 kg.

Sluta bita på naglarna, seriös satsning på detta !!

Ja, jag tror det var allt. Vet inte hur jag ska lyckas men det struntar jag i huvudsaken är att det blir så..:-)

2010 har varit ett trögt men roligt år. Barnen utvecklas varje dag, de blir så stora...självgående !!
Trist att inte få jobba eftersom dagarna för deltidsarbete är slut. Vi har öppnat vår butik. Nils och jag var till Mallorca. Sam trivs mycket bättre på jobbet sen han blev teamleader, känner att han får visa vad han kan. Det är superviktigt om man ska kunna göra ett bra jobb.
Inte haft några nära som lämnat oss på jordelivet.
Är glad över alla mina vänner som alltid ställer upp.
Mamma och pappa finns alltid till hands och det betyder mycket.
Mormor & morfar är skapligt pigga, tack o lov.
Bilen har funkat.... * peppar peppar *
Huset har väl sina brister men det får gå ändå.
Dåligt med träning för min del, ska bli förändring där.
Usel vissa veckor på att blogga, måste skärpa mig för det är ju roligt !!!


Uppdaterar med bilder ikväll, när barnen somnat...

Have a nice evening // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0