Löften och löften...

Har haft en hektisk helg, med både motgångar och medgångar.

Positivt: mycket tid med barnen, städat ut julen i butiken, har 3 bra ideér till skolan imorrn, städat hela källaren, tvättat allt, sovit bra och mycket.

Negativt: bitit av naglarna, misslyckats med 3 utlovade blogginlägg/vecka, samlat på mig alldeles för mycket utgifter den här månaden, inte motionerat alls.

Imorgon blir det nya tag i skolan och det ska bli spännande att se vad som händer denna vecka, vi får veckoplaneringen varje måndag. Jag ska ta med en termos med kaffe imorrn, det kostar 5 kr/kopp annars. Dyrt !!

Planerat hela veckans mat klart och allt är handlat, det är kvalité det.....:-)
Osså har jag fått reda på att Emilie och Tony ska bli föräldrar i maj...sååå glad för deras skull. Grattis, det var på tin dé...

Är lite rädd att Nils kommer bli sjuk, han hostar och är så låg och bitter...inte bra, det är inte min pojk det eller, han är glad, positiv och sprallig.
Håller tummarna att vi förblir friska..

Nu ska jag göra tidig kväller, behöver sova...

Godnatt med er så ska jag kämpa i veckan med bloggandet.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0