Jag är sååå glad, vilken superfredag det blev..

på tisdag ska jag till Gävle på intervju för assistentjobbet i Alfta. Känns så skönt, och på måndag ska jag ner på stan och träffa D och alla hans assistenter..Ska också bli himla skoj.
Längtar tills nästa vecka nu men först ska vi hoppas att det blir varmare ute så grabbarna och jag kan åka slalom imorgon, Vidar ska åka sin premiärtur.

Och sen ska vi umgås, kramas och bara mysa såklart.

Sen måste vi kanske baka bullar också, Vidar fyller ju 3 år på tisdag å´....storkillen min..
Slå in paket bör vi göra med, kanske köpa 2 till....hmmmm..

Hur många paket ska man egentligen köpa till trollen ???

Ha en kanondag !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0