Fullspäckad helg.....

Tre födelsdagsbarn har vi firat i helgen, slalom i bolle, middag hos mormor, haft öppet i butiken, släktkalas och en helskön lördagkväll.
Och idag har jag haft min första skolbänksdag...:-)
Utbildningen kommer nog bli hur spännande som helst. Vi ska få ha praktik i grupp eller som i mitt fall, jobba med vår butik och idé.
Vi ska få prova massor med turistattraktioner vad det lät och det är väl aldrig fel. Mycket ute på, på stan, i naturen, på uppdrag.

Sen när dagen var slut och syrran släppte av mig vid bilen, ringde dom från skolan och säger att Nils kräks. In på Lidl, handla cola, blåbärssoppa och äpplen. Inget vidare, men jag tvekar på om det är magsjuka. Luktar inget och i morse skulle han prompt äta flasksprutgrädde på oboyen som vi haft i kylen sen nyår och troligtsvis så var det gammal grädde kvar i spritsen därav kräkningar. Tror jag iaf, eller hoppas iaf kanske jag ska skriva.
Han mår lite konstigt säger han nu men tiden får väl utvisa. Sam får vabba imorrn....jag måste ju vara med första dagarna...

Här kommer lite roliga bilder...( mormor & morfar blev rätt paffa när de fick en 42" tv. )


VIDAR GÖMDE SIG NÄR VI SJÖNG FÖR HONOM....GRATTIS FISEN 3 ÅR

mitt stora hjärta som fyllde 35 i fredags....hihi..
tänk att Sam var 26 när våra vägar möttes...helt sjukt vad tiden går fort...för fort....

JAG OCH VIDDE I BACKEN. 2 GÅNGER ÅKTE VI UPP I LIFTEN, SEN GAV HAN UPP. HAN VILLE HA " PÖVVLARNA " PÅ ISTÄLLET. INGA " SIIIIIDOJ"....
FÅR NOG FÖRSÖKA IGEN NÄR HAN BLIR 4 ÅR...INGEN STYRSEL PÅ BENEN, ORKADE INTE HÅLLA EMOT SKIDORNA...MEN VI HAR PROVAT IAF.

NILS KÖR RIKTIGT FIN SLALOM I ÅR, PÅ TORSDAG ÄR DET FRILUFTSDAG FÖR HAN I BOLLE OCH JAG TÄNKTE HINNA VARA MED EN STUND. SJÄLVSTUDIEDAG DÅ, SÅ JAG FÅR VÄL PLUGGA PÅ KVÄLLEN DÅ ISTÄLLET.

Ni är ju inte kloka, sa mormor...hi hi hi


OCH SEN HAR VIDAR FÅTT EN STOR SÄNG, SOV I DEN HELA NATTEN ALLDELES SJÄLV.
HAN ÄR SÅ LYCKLIG FÖR DEN !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0