Mår pyton...

Sitter här i min ensamhet och mår så jäkla illa, försöker koncentrera mig på Det okända men funkar inget vidare...
Gick skapligt bra idag på min, Josefine och Elizas dag på skolan. Vi skulle anordna en aktivitets dag för våra klasskamrater. Massa lekar, utmaningar, skoj och LCHF mackor med färkost...Tror det var uppskattat.
Vi ska sätta ihop en rapport till Helene bara så är det klart !!

Vet inte hur det blir imorrn för mig som det känns nu, läre jag nog ha nära till en toa..

Mor och far var hit ikväll och umgicks, spelade spel med Vidar och han blev så glad. Morfar stannande och masserade Nils tills han somnade...myspappa...love him!


Stackars Sam fick åka på jobbet när jag kom hem eftersom han varit hemma med Vidde idag. De hade varit ute i solen hela em, det var så varmt och skönt. Sam skottade av hela altantaket så nu kommer solstrålarnas värme igenom, in till oss i huset. Gratis uppvärmning....:-)

Jag ska försöka lägga in lite härliga snöbilder från i helgen imorgon.
I söndags var Sam och jag i snödrivan på baksidan med pojkarna i flera timmar, vi byggde olika hopp åt Nils och hans snowboard och Vidar körde sim Matta i en jäklarns fart. 2 olika banor med hopp. Idag var de ännu bättre, när de stelnat till lite. Utefika och sol i blekansiktet, behövs nu...

VILL HA MERA , VARJE DAG.

Skriver mer imorrn, ska försöka gå och somna så jag slipper lida mer !!

Natta !

Kommentarer
Postat av: Anne

Jätte rolig aktivetes dag ni hade fixat =)

Gott fika också



Hoppas du piggnat på dig tills imorgon, saknade dig idag.



Krya på dig!

2011-03-01 @ 21:41:31
URL: http://anne06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0