helgen som var...

Vi mös i soffan i fredags, hela familia...:-)
Somnade med barnen i våran nya säng, vilket ledde till ett större problem. Sam somnade i soffan och ingen satte alltså på Vidar blöja för natten. Vid fyra vaknar jag av att det är så kallt och trångt, barnen har tryckt in mig i mitten och Vidar har kissat en hel pöl genom bäddmadrass och alltihopa....jaha börja flytta barn till sina egna sängar, bädda ur säng, skölja madrass i badkaret....tog täcket och la mig i soffan...sam skulle prompt ligga direkt på resårmadrassen...nej tack...för hårt !!
På lördagen: ringa syrran för att kunna tvätta allt i hennes hus grovtvättstuga...
Sen ringde Gunnar ( sams styvpappa) och berättade att han fått operera sig i veckan och var helt handikappad. Samt att Sams mamma hade pajat ryggen, så vi packade in oss med alla nerkissade sängkläder i bilen och for på stan...Slängde in tvätt....Bära ved och snabbkaffe i stugan, hänga tvätt och slänga in nästa maskin...sedan vidare till Sams mormor för att bära ved och hacka is..hämta blöt tvätt....det ledde till att pojkarna var vrålhungriga så vi tog en sen lunch på MAX till pojkarnas förtjusning ! Började få ont i huvudet på vägen hem...men jag hade bestämt att jag skulle låna mammas längdskidor för en tur, så hem svira om och ut i spåret....kom hem och sen var det kört....migrän så jag trodde jag skulle DÖ...Tack o lov så var Sam hemma och kunde styra pojkarna och deras ljudnivå i rätt riktning..
3 naproxen 2 alvedon och tre timmar senare var jag halvt som folk igen, lite flummig men ingen kännbar smärta.
Det här är det absolut värsta tillfällena i mitt liv, jag blir helt väck. Okontaktbar och väldigt otrevlig.
Tur att det inte händer så ofta, men jag känner nu att denna gång såsom de senaste gångerna beror på min låsning i vänstra skulderbladet som kommer och går. Ska boka en massage för att kanske få bukt med detta. Känner lite i huvudet idag med men det är bara lindrigt, ska göra kväller snart. Blev väckt 4.05 i morse, då tyckte Vidar att vi skulle äta gröt...det tyckte inte jag...sen sov han inge mer...
Tänkte skriva om "Mello" med men jag får nog spara det tills torsdag. Måste iaf få säga att Me and my drumkommer bli sommarens plåga....vill gå på club 25 och tokdansa till In the club....fy sjutton va roligt det skulle va...alldeles för länge sen nu !!!!! kanske ska lägga fram ett förslag till klasskompisarna om utgång, vore skitskoj.

Imorgon är det heldag i skolan med redovisning på fm och föreläsning på em. Sen hem och laga middag...sen viktigt årsmöte med Växbobygden.
Suttit och fixat allting inför nu så huvudet är trött..

Klart slut // Linda



Kommentarer
Postat av: Anne

Ojoj vilken helg!



Skön inställning du har tilla allt =) sån vill jag också ha =)



See you tomorrow!

Over and out

2011-02-08 @ 21:41:44
URL: http://anne06.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tre gånger i veckan går fin fint ser jag...

2011-02-13 @ 20:12:45
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0