Hej magsjuka....

Jahopp då var det kört...Stackars Vidar började kräkas igår kväll vid 20 sen har han kräkts 1-2 ggr i timmen tills vid 04.00 imorse....men nu sover lillen och jag hoppas verkligen att det är över nu. Sanerat toalett och sängar och kök.....tagit reda på all tvätt och nu går maskinen för fullt. Ska åka ner till mamma och tjuva torktumlaren för några vändor...:-)

Sam ska åka ner på stan och handla nödvändiga saker ifall någon mer blir, förhoppningsvis INTE.

Jag fick inte jobba imorrn heller, Sussie ringde och tyckte att jag skulle vara hemma med betalt så jag inte smittar D. Det vore katastrof. Skönt, då kanske jag hinner göra färdigt allt inför veckan i skolan. Ska göra världens snyggaste broshyr om en dröm som jag har. Tillsammans med syster såklart.

Nu ska jag bena kokad högrev till middagen ikväll, sen ska jag sitta vid datorn hela kvällen...sådär känns det men förhoppningsvis sover Vidar den mesta tiden.

Hann göra allt på listan jag skrev igår förutom att maila allt till Josefine. Det skall göras nu !!

Ha´t bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0