Attans nu har jag inte uppdaterat på ett tag igen...uselt...

Längtar tillbaka till


mallis.....

Varför ska det vara så himla kallt, nu vill jag att det ska vända och bli härliga vårdagar...
Varit underbart nu vissa dagar när solen har värmt och snön har tinat  :-)

De senaste arbetena i skolan har gått kanon med MVG i betyg på samtliga...Bra Linda

Nils har nån slags illamående tid varannan dag, både morgon och kväll men sen blir det inget mer, mycket underligt. Måste nog kolla upp det om det inte ger med sig snart...stackarn...
Har kollat med skolan om han äter och om det har hänt något speciellt. Men inget har varit något som de tänkt på, han har varit som vanligt. Men vid maten äter han dåligt och har för bråttom ut på rast. Andra äter och går sen men Nils äter väldigt sakta, har han alltid gjort. Så nu skulle läraren ha mer koll på honom så han får i sig iaf något till lunch. Han växer så han måste ju äta.
Äter inte jag så mår jag också illa. Så vi f¨r hoppas på att det är problemet och att det blir bra nu.

Igår var Vidar så trött medan jag lagade mat att han somnade i soffan och när jag hämtade honom för att äta så somnade han om......på matbordet....sötsnöret....


Imorgon åker vi mot sundsvall vid 9.00 och sen ska vi bada på Himlabadet hela dagen, sen sova på hotell och äta en brakmiddag. Följa festivalen om vi hittar någon tv och sen sova en god natts sömn och äta en en suverän hotell frukost. Sen blir det nog lite shopping innan hemfärd. Gött med en minisemester så här mitt i kallaste vintern. Härhemma får elpatronerna göra sitt medan vi är borta så vi kommer hem till ett VARMT hus.

Har städat, pluggat, tagit reda på all tvätt, tvättat all tvätt, handlat och fixat med elbolag och hemtelefoni idag, nu ska här sparas pengar.
Csn har beviljat min ansökan, så det var skönt.

Ska försöka jobba så mycket som det bara går, hellre lön än lån.


Var till massör häromkvällen med mamma, superduktig. Är fortfarande öm men känner ändå att nåt är fel i min höft/ländrygg. Känns som det hakat ur. Måste nog ringa och boka en ny tid till söndagkväll. Måste rätta till detta...inte skönt !

Ja, nu har jag väl uppdaterat det mesta som hänt.

Skicka gärna bra vardagsrecept om ni har några, slut på fantasin ja.....
Kommer att lägga ut våra matsedlar på söndagar hädanefter.....så kan vi byta med varandra    :-)


Önskar alla en trevlig helg, vi ska leka och mysa hela resan....kram kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh jag längtar också¨tillbaka!! vill till solen!!

2011-02-21 @ 23:51:10
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0