Läste precis att tre ynglingar från boll...

Läste precis att tre ynglingar från bollnäs troligen har mördat sin vän. Styckat honom tydligen, vad händer inne i stan egentligen? Hur ska jag våga låta mina pojkar växa upp i det här samhället? Jag hoppas det är narkotika inblandat . Det gör att folk blir galna, har sett det med egna ögon. Ingen rolig syn när det handlar om människor man bryr sig om. Det måste göras nåt åt all narkotika i bollnäs, men det måste ju oftast hända nåt tragiskt för att de som håller i pinnarna ska få tummarna ur . . . . nu har jag tömt hjärnan på mina tankar om detta. Vi får väl veta imorrn på första sidan. Och vet ni att imorrn är det bara två veckor kvar tills vi lyfter mot betydligt varmare breddgrader. Ska bli så otroligt lyxigt att åka bort från allt hemmafix men jag bearbetar redan nu min kommande saknad efter min minsta prins som stannar hemma med pappa Sam. Härligt och nyttigt för mammiga Vidar hjärtat. Nu ska jag blunda med ögonen i sex timmar innan en arbetsdag grys. Btw, arbetsförmedlingen går inte anmält mig till akassan heller så imorrn blir det arga telefonsamtal. Typiskt. Tur att jag kollade idag och inte på torsdag när korten skall skickas in. Goodnight loved ones


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja jag hörde något rykte om det där.. det är en 26 åring som är borta...

2010-09-14 @ 10:23:30
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men kan du skriva om något roligare eller?

2010-09-16 @ 22:27:19
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0