Sjuk....

Har obeskrivligt ont i halsen och så jobbigt att andas..fick tid kl 13:45 på HC. Hoppas de ser något så detta går över... Nästan lite ont i örat med, men det blir väj så när det är täppt kanske...:-(

Har paketerat lite grejer som jag sålt på Tradera. Ungarna leker, kaffe och solen skiner efter allt regnande...skönt det iaf.

Helgen har varit fullbokad, först i fredags så åkte jag och pojkarna och Uk på björnsafari, men vi såg bara 2 ällar (älgar)...enligt V.
Sen var det grilldans i lördags med massa öl och kuligheter på bygde, hemma vid 03 snåret lite halvlullig....  :-)
Jobbigt förkyld redan då så det var ju inte direkt bättre på söndag morgon när vi skulle iväg och fira Sams mormor Ulla som fyller 90 idag...Åka bil och dricka cola all day long....Vi åkte till Hamra wildcamp där vi förbeställt helt gudomligt god mat...bilder kommer...
Ungarna skötte sig exemplariskt..:-)

Sen hemresa och somnade i soffan vid 22...stannade där resten av natten...hah haa

Nu ska V och jag slänga i lite tvätt i maskinen och plocka undan lite här hemma i snigelfart...
Jag tror jag hinner få en kopp kaffe hos Uk innan HC.

Have nice day...

( lägger in bilder ikväll...)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoho.. nu är det kväller...

2010-06-14 @ 19:20:22
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0