Nu har det varit mycket så jag har inte hu...

Nu har det varit mycket så jag har inte hunnit skriva nåt vettigt här. Jag följer en bekant som ligger i uppsala med diagnosen Leukemi. Hon är lika gammal som mig men hon är en fighter. Kämpa teres ! Sen tänker jag mycket på Charlotte som imorrn ska fullfölja ett kejsarsnitt på gävle bb. Väntan är över alldeles snart. . :-) sen saknar jag mina barn som varit med syrran sen i måndags, nils kom hem igår men jag hann knappt se honom eftersom jag jobbade kväll då. Ska hämta honom på fritids senare men vidar får jag inte träffa förrän i morgon. Han ville inte vara på dagis, så sis är dagmamma. . :-) världens bästa oxå faktiskt. Kolla in hennes blogg här http//hannakjonsson.blogg.se Ska läsa min bok nu medan L har vila. Så spännande är den. Vann Nattfåk på tradera häromdan så den kommer väl på posten idag kanske. Den ska vara bra enligt alla som läst den. Attans jag skulle betalt räkningar igår oxå, tvunget ikväll alltså. Springturen gick sådär igår, ikväll blir det bättre. Kram på er. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0