Midsommar......

Vet ni att vi ifrån i måndags går mot sämre tider? Och med sämre menar jag mörkare...

Nu börjar mörkret komma på kvällarna, typiskt när man just börjat vänja sig vid de ljusa härliga kvällarna!
Varför ska det vända just när det börjat? Trist helt enkelt. Men iaf så är det ju midsommarafton imorrn och jag börjar dagen med att jobba från kl 8.
Vet inte än när jag får åka hem men jag hoppas verkligen att jag hinner se ankracet i Växbo kvarn kl 14. 
Jag ska vinna första pris, vilket är 5000 riksdaler..Då ska jag bjuda mormor, morfar, mamma, pappa, syrran & brorsan på brakmiddag på Växbo krog för allt de ALLTID hjälper oss med..barnen, ved, pengar ( vid brist ), mat, billagning, bygdegårdsgrejer, gräsklippning Ja bara för att de är det bästa som finns..!
Vet inte riktigt vad vi skulle göra utan dom, jag hoppas ni läser det här....Puss på Er!      VI ÄLSKAR ER
Nu ska jag sova en stund innan jag ska iväg igen...

Ha en riktigt trevlig midsommar nu och ta hand om varandra och uppskatta varandra varje dag...:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0