Läser min braa bok medan L vilar. Snart mi...

bild117 (MMS)

Läser min braa bok medan L vilar. Snart middag och efter jag slutar ikväll så ska Sam och jag gå till Charlotte och Daniel för Kvällsfika. . :-) plus lite foto shoot på magen innan den försvinner. På torsdag kommer bebisen. . Åh va mys, jag ska snusa bebis i helgen. . :-) barnen är hos Sis och har det bäst. Imorgon ska dom på Furuvik och ha det bra, bad, apor och karuseller. Vidar blir kvar hos Hanna tills torsdag medan vi hämtar hem Nils tisdag kväll. Han ville vara på fritids onsdag och torsdag så han får väl det då. Vet ni att Idol Andreas och gynning är ett par? Snyggt par. . Blir nog bra det. Hörs ikväll kom ihåg solfaktor. . ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0