Jag har varit och knappat på växbobygden...

Jag har varit och knappat på växbobygdens hemsida idag så allt blev snett och vint. Aj aj aj. Måste nog ringa Lars och säga att någon galning hackat den. . :-* måste gå kurs i sånt. Är helt talanglös med koder och grejer. Ska googla någon bra internet kurs nu så ska det åtgärdas imorrn. Trött och hes beger jag mig mot sänghalmen. Blev ofrivilligt ledig imorrn å, L är inlagd på sjukhuset. Undra sa flundran vad morgondagen kan ge. Vila, kaffe och sol hoppas jag iaf. Godnatt allesamman. . . Kram kram


Kommentarer
Postat av: Hanna Persson

Hej Linda! Vad kul att du bloggar då har jag en till blogg att följa. Alltid kul att se vad vänner man inte träffar så ofta gör nuförtiden! =)Hoppas ni blivit friska! STOOOOR KRAM på er alla!

2010-06-16 @ 20:00:22
Postat av: Linda Maltanski

Tjenare tjejen!

Du får väl hojta till om du behöver hjälp med hemsidesknåpandet, du känner ju faktiskt en riktig hacker på sånt! ;)



Kram! (Kommer upp snart.)

2010-06-16 @ 21:40:15
URL: http://www.lindaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0