Examen

Imorgon smäller det....största prinsen tar examen från förskoleklassen...skrämmande vad tiden går fort !
Men kul också såklart. Rengsjö kyrka kommer att sjuda av liv på förmiddagen och sen ska alla gå till hembygdsbyn för fika. Mys...
Hela familjen ska vara med + syrran.
Efter det ska barnen och jag, Johanna och hennes söner, Charlotte med barn åka till Växbo kvarn för lyxlunch och vattenlek. Sen måste jag nog försöka klämma in lite gräsklippning härhemma och efter det ska jag bjuda bästa UK på middag och björnsafari med barnen. Ser fram emot en trevlig dag...
Nu måste jag ladda ur kameran på bilder, jag tror det låg 567 st där....aj aj aj...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0