Blev inge bilder ikväll heller, utan nät...

Blev inge bilder ikväll heller, utan nät efter åskan. Kanske jag uppdaterar lite bilder imorrn, har jag tur kanske jag har fått någon bebis bild oxå. Åh va härligt. Längtar efter Vidar gör jag så jag blir alldeles matt. Min lill fis. Pappa, Johan och Sam har försökt fått liv i forden men den är så vrång så de gav upp till slut. Slutar tre imorrn oxå, då blir det att samla ihop alla barn och åka upp på bygde för att städa. Ville inte vara där uppe idag när det åskåde. Eldar för att få ta en dusch innan jobbet imorrn bitti. Sen en ledig fredag som ska tillbringas på stranden om vädret tillåter. . :-) hoppas. ! Nu blir det tv innan det är sov dags:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0