Äntligen är skåpet målat....

Idag har vi varit ute i solen och myst. Malin, Lukas och Kevin kom en stund på fm. Brorsan kom och fick massage, han hade gått med en gräsröj...Det är ju så när man är otränad, eller hur Johan .....??

Fick veta att jag inte kan jobba i helgen heller så nu kommer jag att bli inringd på hemtjänsten...lovely...NOT
Det är det absolut sista i livet jag vill jobba med.....usch & fy !!

Målat hörnskåpet nyss och det blev så bra, varför har jag inte gjort det för längesen egentligen...?

Sam åkte upp till Lapptjärn med några grabbar från jobbet och där kan dom vara själva och slåss mot myggen medan jag sitter framför Morden i Midsomer med en påse OLW....:-)

Imorgon ska vi på Långnäs och leka hela dan, ska koka korv och ha med i termos, en massa kaffe och kanske hinner jag baka en kaka imorrnbitti...
Irma & Bettan kommer och så ska vi hämta upp Älskade Ebba...Vidar längtar så efter henne....Nils med såklart men han säger det inte rakt ut som V gör.

Smakade Marabou´s Polkachoklad idag och herregud sååååå god !

Fortfarande så täppt i brösten och näsan så jag blir tårögd...pissjobbigt !

På fredag har hjärtat och jag bestämt att vi ska " Tack för vedkapningen middag " för mamma & pappa, Inge, mormor & morfar och Johan. Massa god grillmat, egen potatissallad, sallad, en massa vin och ugnsgrönsaker...
Hoppas på sol bara.

Nu ska jag bespruta näsan och somna här på soffan tror jag i doften av lacknafta och färg....härliga tider !!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0