Förlåt. . . . . . Har inte...

bild008 (MMS)

Förlåt. . . . . . Har inte bloggat på länge men nu ska det bli ordning igen. Jobbar som en tok och sen är det ved som fyller våra timmar på kvällen. Men nu är veden för i vinter inne i pannrummet. Skönt, nu ska vi bara köra lite ved från grannars som vi kan elda nu. Ikväll ska barnen och jag ner till sis och kolla kanske boka utlandsresa. . :-) mallorca, gran canaria. ? Det är frågan. Blir i slutet på september iaf. Längtar. . ;) blir nog inge mer jobb i arbrå för mig heller, blir nog kvar på ringshög tills avtalet går ut to m sista augusti. Trivs bra där, lite roligt också. Mamma och pappa åker till Riga idag, är nog på båten nu, fick nåt för sig igår och bokade en resa med hotell. Det tycker jag är härligt när de bara kan unna sig det. Jag hoppas verkligen de får en super resa. Ledig imorrn är jag och då ska det bakas inför sju års kalas. Bullar, kakor och tårtbotten. . :-) skulle bli regn så en perfekt dag för det ändamålet tycker jag. Kanske hinner nå mera också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0